tag:blogger.com,1999:blog-114046756673538447.comments2023-04-09T13:37:49.674+02:00A REPÜLÉS - szakmai blog ✈️Unknownnoreply@blogger.comBlogger64125tag:blogger.com,1999:blog-114046756673538447.post-66494269529407796602022-03-05T17:59:45.342+01:002022-03-05T17:59:45.342+01:00Sega Sugarboo Extra Long Digital Titanium Tin Tin
...Sega Sugarboo Extra Long Digital Titanium Tin Tin<br />1883, Sega Sugarboo Mini Cartridge <a href="https://www.titanium-arts.com/titanium-trim-walmart.html" rel="nofollow">2016 ford fusion energi titanium</a> is a plug-and-play accessory that <a href="https://www.titanium-arts.com/columbia-titanium-pants.html" rel="nofollow">titanium flask</a> can play cartridges for cartridges that are used to <yauvanivalcourthttps://www.blogger.com/profile/08463504542795853379noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-114046756673538447.post-18551726504678784172020-05-29T09:06:27.264+02:002020-05-29T09:06:27.264+02:00Абрам Александр üzletember vagyok, aki képes volt ...Абрам Александр üzletember vagyok, aki képes volt újjáéledni haldokló favágó üzletét egy Isten segítségével, akit Benjamin Lee, a hitelkonzultánsnak hívtak. Jekatyerinburgban vagyok Екатеринбург. Nos, vállalkozást akar próbálni, rendezni az adósságát, kibővíteni a meglévőt, pénzre van szüksége az áruk vásárlásához. Problémái vannak a jó hitelkeret biztosításával, szeretném, ha tudnád, hogy Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-114046756673538447.post-46097139355858118722017-01-24T13:07:20.046+01:002017-01-24T13:07:20.046+01:00Sok pletyka és körtönfalazás után végre tudom, hog...Sok pletyka és körtönfalazás után végre tudom, hogyan halt meg az apám.<br />Szecsődy PéterAnonymoushttps://www.blogger.com/profile/01299289977111402534noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-114046756673538447.post-58664290813944440802016-09-29T11:02:17.132+02:002016-09-29T11:02:17.132+02:00Szerintem G osztályú légtérben is kötelezővé kéne ...Szerintem G osztályú légtérben is kötelezővé kéne tenni a repülési tervet, a transzponder használatát legalább A módban, és a rádiózást bizonyos sebesség feletti légijárműveknek. Azért írom így, mert nyilván pl az ernyőstől vagy a vitorlázó sárkányostól nem várhatók el ezek, de ultralight és A kat géptől szerintem bőven...romgerhttps://www.blogger.com/profile/11711566455220646129noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-114046756673538447.post-37334131336398837072016-04-02T17:21:46.965+02:002016-04-02T17:21:46.965+02:00más: Nagyon kíváncsi lennék a véleményére, hogy a ...más: Nagyon kíváncsi lennék a véleményére, hogy a "fly by wire" Airbus A320 nem korrigálta volna-e vajon a Flydubai 981 -es Boeing 737-ese katasztrófáját? <br /><br />Konkrétan arra gondolok, hogy a legfrissebb információ szerint:<br />Az volt a katasztrófa oka, hogy az erős turbulencia miatt a kapitány ki akarta kapcsolni a robotpilótát,de véletlenül trim kapcsolóhoz nyúlt helyette.Akoshttps://www.blogger.com/profile/00458670072226882312noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-114046756673538447.post-85722859784241667542016-04-02T17:05:22.007+02:002016-04-02T17:05:22.007+02:00Valóban nehéz korrekt statisztikát találni. A legt...Valóban nehéz korrekt statisztikát találni. A legtöbb kozmetikázott. Pl Az 09/11-es merényletek gépeit "levonták" a statisztikából, és repülő bombának minősítették őket, hogy ne rontsák a Boeing statisztikáját.<br /><br />Nemrég néztem egy "magánstatisztikát", összevetette az események számát (amibe belevette pl a Hudson folyón történt landolást is, ami mások szerint "Akoshttps://www.blogger.com/profile/00458670072226882312noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-114046756673538447.post-53103179437003534472016-03-22T16:37:53.348+01:002016-03-22T16:37:53.348+01:00Értem... Tehát nincs forrásod :) Ezzel nehéz vitáz...Értem... Tehát nincs forrásod :) Ezzel nehéz vitázni....<br />Az utóbbi pár évben brutálisan nőtt a forgalom mellett viszont nem nőtt az áldozatok száma. Ezt mivel magyarázod? :)<br />Úgyamúgy a biztosítókról annyit, hogy naná, hogy nem érdekük távolságarányos díjat szedni, tehát nem foglalkoznak vele, hogy mennyire biztonságos a távolság függvényében. <br />Amúgy akár távolságra, akár esetszámraA repüléshttps://www.blogger.com/profile/02252995610377922636noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-114046756673538447.post-54001629473227799712016-03-21T09:38:02.107+01:002016-03-21T09:38:02.107+01:00Végülis "utazni kell, élni nem", mondja ...Végülis "utazni kell, élni nem", mondja a híres szállóige (kicsit ferdítve). Mindenütt meg lehet halni. Ennek ellenére, ha felülsz egy légi eszközre, akkor sokkal valószínűbb, hogy meghalsz, mintha felszállsz egy vonatra. Nyilván vonattal nem tudsz utazni minden nap Hollandiába.Akoshttps://www.blogger.com/profile/00458670072226882312noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-114046756673538447.post-60162839354779487612016-03-21T09:14:23.544+01:002016-03-21T09:14:23.544+01:00Közúton dolgoztam végig az életem, tehát a közút f...Közúton dolgoztam végig az életem, tehát a közút felé vagyok elfogult.<br />Ennek ellenére abban biztos vagyok, hogy a repülésnél biztonságosabb közlekedés nincs!<br />Holland munkaadóm rendszeresen repülővel hozott vitt ki Eindhovenba vagy ahol váltottunk és volt pár soron kívüli (utas betegség) leszállásunk, de soha nem éreztem azt a félelmet amit itthon egy Szeged- Győr közötti úton nem csutakhttps://www.blogger.com/profile/04405584250944826023noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-114046756673538447.post-69393929265426632062016-03-20T17:52:37.185+01:002016-03-20T17:52:37.185+01:00A biztosítók nehezen behatárolható őszintesége hel...A biztosítók nehezen behatárolható őszintesége helyett lehet hogy pontosabb lenne néhány korrekt és publikált forrásra hivatkozni :) Mindemellett sajátos megközelítés a megtett távolság függvényében történt esetszámot egyszerűen kivenni a módszertanból pusztán azért, mert ebben toronymagasan vezet a repülés. Az utazás célja alapvetően a távolság legyőzése, de lehet hogy én vagyok rosszul A repüléshttps://www.blogger.com/profile/02252995610377922636noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-114046756673538447.post-83260726817586987742016-03-20T15:25:01.555+01:002016-03-20T15:25:01.555+01:00"a történtek ellenére is a legbiztonságosabb ..."a történtek ellenére is a legbiztonságosabb utazási forma"<br />Ezt én kétlem, mivel a biztosítók őszinte statisztikát vezetnek: Utasok száma/haláleset száma. (nem pedig haláleset/km, vagy haláleset/összlakosság). Így már a repülés az egyik legkevésbé biztonságos utazási formaként jön ki.<br />Akoshttps://www.blogger.com/profile/00458670072226882312noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-114046756673538447.post-77044220787391064472015-04-03T12:16:44.249+02:002015-04-03T12:16:44.249+02:00Kedves Trikó Nick!
Sajnos a netről a legellentmond...Kedves Trikó Nick!<br />Sajnos a netről a legellentmondóbb infók áradnak, tiszta káosz az egész eset. Először műszaki hibára gyanakodtam (de 0-át értek a repüléshez, csak túl erőltetett volt a másik vonal tele ellentmondással). Végülis egy pilóta - aki már nem beszélhet - lejáratása semmi ahhoz képest, ha a tipust a levegőben akarják tartani. Elolvastam John Rappoport oknyomozó újságíró blogját (Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/11767883219399138134noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-114046756673538447.post-62540455847287284782015-03-31T21:49:38.252+02:002015-03-31T21:49:38.252+02:00Jól esett végre egy olyan anyagot olvasni, amivel ...Jól esett végre egy olyan anyagot olvasni, amivel egyet tudok érteni!<br />Annyi etikátlan írást és hírt láttam már. Undorító, hogy mit ki nem találnak a kivizsgálás lezárása előtt. Kíváncsi vagyok, HA kiderül az igazság akkor majd az fogják mondani a saját anyagaikra, hogy "tévedtünk" vagy, ha nem eléggé izgalmas a valóság akkor már nem is írják meg? :P <br />Botrányosabb a magyar Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/06260169896821569106noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-114046756673538447.post-68307980805261013622015-03-28T15:17:30.428+01:002015-03-28T15:17:30.428+01:00Ha olyan témában hívnak, amiről lehet felelős kije...Ha olyan témában hívnak, amiről lehet felelős kijelentéseket tenni, akkor mennénk, van is köztünk aki ment nem egyszer. De mikor olyan dologról kérdeznek, amit meg KELL szakmailag vizsgálni, mielőtt választ adhatsz, akkor nincs értelme a stúdióban vigyorogni. <br />Gyuri - mint említettem erőteljes médiakapcsolatokkal rendelkezik, lévén pl. ott dolgozott. Azzal nincs baj, hogy mindenkinek A repüléshttps://www.blogger.com/profile/02252995610377922636noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-114046756673538447.post-14695287248481226452015-03-28T12:33:48.938+01:002015-03-28T12:33:48.938+01:00Nyilvan nem szeretnem szemelyeskedo iranyba elvinn...Nyilvan nem szeretnem szemelyeskedo iranyba elvinni a felvetesemet de nem tudom felfogni mi alapjan dontenek a televiziok es radiok arrol h kit hivnak meg. Komolyan mondtam h barhova kapcsoltam mindenhol ezt az embert lattam. Nem ertem hogy ha titeket hivnak akkor miert nem mentek el. Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/09372535523327034989noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-114046756673538447.post-29347348564819961972015-03-28T12:08:46.628+01:002015-03-28T12:08:46.628+01:00A Pető Gyuri B737 szakszóval rendelkező pilóta. Ez...A Pető Gyuri B737 szakszóval rendelkező pilóta. Ez nem zárja ki,hogy a balesetvizsgálattal kapcsolatban marhaságokat mondjon.Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/00530753796844107909noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-114046756673538447.post-68392953015097036882015-03-28T11:22:09.443+01:002015-03-28T11:22:09.443+01:00Megtisztelő amit írsz, de sajnos a média nem így m...Megtisztelő amit írsz, de sajnos a média nem így működik. Hívtak pl. az RTL reggeli műsorába akkor, emikor mélg a világon semmit nem lehetett tudni az első maláj 777-es katasztrófájáról. Ők már indítékokat és szcenáriókat akartak boncolgatni. Írtam nekik, hogyv köszi, de a vak találgatást rábíznám másra ....<br /><br />Indult volna egy cikksorozatom az egyik nagy hírportál tech rovatában. Mint A repüléshttps://www.blogger.com/profile/02252995610377922636noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-114046756673538447.post-49683181587813578472015-03-28T08:01:50.454+01:002015-03-28T08:01:50.454+01:00Az lehet. A baj csak az hogy mi laikusok nem tudju...Az lehet. A baj csak az hogy mi laikusok nem tudjuk megitelni hogy valoban ert-e hozza. Es ilyen szakertok mint te pedig nem jutnak szohoz. Szoval ez nekem nagyon furaAnonymoushttps://www.blogger.com/profile/09372535523327034989noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-114046756673538447.post-22568679369594382042015-03-28T07:21:26.929+01:002015-03-28T07:21:26.929+01:00Jók a médiakapcsolatai és nagyokat tud mondani :) ...Jók a médiakapcsolatai és nagyokat tud mondani :) A repüléshttps://www.blogger.com/profile/02252995610377922636noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-114046756673538447.post-16527288656905582682015-03-28T06:53:45.659+01:002015-03-28T06:53:45.659+01:00En csak azt szeretnem megerteni hogy 4 napja miert...En csak azt szeretnem megerteni hogy 4 napja miert mindenhol a Peto Gyorgy nevu ember szerepel. Még a csapbol is ő folyikAnonymoushttps://www.blogger.com/profile/09372535523327034989noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-114046756673538447.post-66544888785639617222015-03-28T00:25:09.524+01:002015-03-28T00:25:09.524+01:00Ez egy waypoint feletti forduló volt. A korábbi na...Ez egy waypoint feletti forduló volt. A korábbi napok járatait megnézve látható, hogy kb stimmel.<br /><br />Üdv: JA repüléshttps://www.blogger.com/profile/02252995610377922636noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-114046756673538447.post-2965959080742798632015-03-28T00:00:32.962+01:002015-03-28T00:00:32.962+01:00http://forum.flightradar24.com/threads/8650-We-hav...http://forum.flightradar24.com/threads/8650-We-have-analysed-the-raw-data-from-the-transponder-of-4U9525-and-found-some-more-dat?p=64708&viewfull=1#post64708<br /><br />Ezt meg tudod magyarázni? Mi az a 42 fok, amit 25 fokra állított valaki?<br /><br /><br />09:30:17Z.905 ROLL: 0ºL TTRACK: 41º TAS: 450kt<br /><br />The autopilot initiated a course change from 420to 250 30 seconds before ALT Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/04369728592062388698noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-114046756673538447.post-5670369184650789862015-03-27T23:57:58.392+01:002015-03-27T23:57:58.392+01:00Sajnos a vezető hírportálok nem közölnek szakmai h...Sajnos a vezető hírportálok nem közölnek szakmai híreket... <br />Egyetlen próbálkozásom volt. Kétszer írtem újra a cikket a szerkesztő kedvéért egyre egyszerűbbre, bulvárosabbra. Végül inkább nem kértem a pénzt és nem ment ki a cikk...<br /><br />Itt ingyen csinálom, de tudok tükörbe nézni :)<br /><br />Üdv: Trikó / Páni J.A repüléshttps://www.blogger.com/profile/02252995610377922636noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-114046756673538447.post-70257648156718761612015-03-27T21:37:10.588+01:002015-03-27T21:37:10.588+01:00Nagyon jó írás, ez kéne az index címlapjára...Nagyon jó írás, ez kéne az index címlapjára...Nahunhttps://www.blogger.com/profile/05373567296575410037noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-114046756673538447.post-10272658270817100762013-06-30T14:37:39.787+02:002013-06-30T14:37:39.787+02:00Én is. Köszönöm.Én is. Köszönöm.wapehttps://www.blogger.com/profile/15187120674649724309noreply@blogger.com